Wszystko dla ogrodu > Jak złożyć reklamację
Podczas dostawy - uszkodzenie towaru lub opakowania
- Sprawdź, czy zewnętrzne opakowanie przesyłki nie jest uszkodzone lub w jakikolwiek sposób uszkodzone (pudełko, folia).
- Jeśli przesyłka jest widocznie uszkodzona, natychmiast napisz do kierowcy notatkę o uszkodzeniu przesyłki i jak najdokładniej opisz zakres i rodzaj uszkodzenia (ogólna notatka o uszkodzeniu przesyłki nie wystarczy). Jeśli to możliwe, zrób zdjęcie uszkodzonej przesyłki (np. telefonem komórkowym). Następnie odbierz przesyłkę i skontaktuj się z nami natychmiast.
- Należy zwrócić szczególną uwagę na przesyłki zawierające szkło. Nawet w przypadku stłuczenia szkła należy przyjąć przesyłkę i natychmiast sporządzić z kierowcą protokół szkody, podając dokładny opis uszkodzenia. Skontaktuj się z nami natychmiast.
- Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki, której opakowanie było nienaruszone, odkryjesz wadę produkcyjną, skontaktuj się z nami natychmiast.
- Podczas odbioru przesyłki prosimy również o sprawdzenie liczby paczek i zapisanie tego numeru na liście przewozowym, który podpisują Państwo w imieniu przewoźnika.
Po rozpakowaniu - brakująca część lub część dostawy
W ciągu 1 miesiąca od otrzymania przesyłki należy sprawdzić, czy zakupiony towar jest kompletny (czy zawiera wszystkie części — większość produktów dostarczana jest w zestawach) i czy posiada właściwości (widoczne wady i uszkodzenia). Po upływie 1 miesiąca od otrzymania towaru reklamacje dotyczące wad wizualnych, innych wyraźnie widocznych wad lub braków w towarze nie będą uwzględniane - patrz pkt. 6.11 Regulaminu sklepu.
Podczas użytkowania - wada produktu
- w pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie, czy rzeczywiście jest to wada będąca przyczyną reklamacji (czyli jeśli to możliwe, przeczytaj jeszcze raz instrukcję montażu produktu i upewnij się, że produkt zamontowałeś prawidłowo i prawidłowo go używasz)
- upewnij się, że towar jest objęty gwarancją lub że reklamujesz wadę, dla której udzielana jest dodatkowa umowna gwarancja rozszerzona (uwaga, przedłużona gwarancja na większość naszych produktów udzielana jest tylko na wybrane cechy, a nie na cały okres produkt jako całość)
- przygotować dowód zakupu (dowód dostawy, paragon, faktura)
- skontaktuj się z nami
Do wniesienia skargi, skorzystać z tego adresu:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavní 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Republika Czeska
Lub napisz do nas e-mail (zalecane):
- dostawa jest niekompletna (brakuje niektórych części) - technik@lanitplast.cz
- wytwarzanie lub funkcjonalne wada - reklamace@lanitplast.cz
Niniejsza procedura reklamacyjna dotyczy rozpatrywania reklamacji - do pobrania w formacie PDF tutaj.